Ochrona, na którą możesz liczyć.

Gwarant w postaci firmy zewnętrznej - PayPal. 

Program ochrony kupujących umożliwia uzyskanie zwrotu całkowitej ceny przedmiotu oraz ewentualnych pierwotnych kosztów wysyłki, jeśli nie otrzymasz towaru zakupionego od sprzedającego lub jeśli go otrzymasz, ale nie będzie on tym, co zamówiono.

Ochrona kupujących obejmuje wszystkie spełniające warunki towary, których zakup opłacono w systemie PayPal, Aby móc skorzystać z ochrony kupujących, należy spełnić kilka warunków – wymagane jest na przykład, by konto PayPal nie budziło zastrzeżeń, oraz prosimy, aby przed upływem 180 dni od daty zakupu zgłosić spór. Obowiązują warunki.

Zapłać z PayPal

Z kontem PayPal kwalifikujące się zakupy są objęte programem ochrony kupujących. Zobacz warunki

Płać bezpieczniej z PayPal. W razie problemów z zakupami, PayPal pomoże Ci w odzyskaniu pieniędzy.

 

Co to oznacza?

Ochrona kupujących

 

 

Jeśli otrzymasz przedmiot uszkodzony podczas wysyłki, znacząco różniący się od opisu sprzedającego lub w ogóle nie zostanie on dostarczony, PayPal może pomóc Ci uzyskać zwrot pieniędzy.

 

Ochrona przed oszustwami

 

 

Całodobowo monitorowane są wszystkie transakcje, aby zapobiegać przypadkom oszustw, phishingu i kradzieży tożsamości.

 

Szyfrowanie danych

 

Każda transakcja jest zabezpieczona zaawansowaną technologią szyfrowania.


Jak to działa?

Przykłady

Oto przykłady sytuacji, w których możesz liczyć na pomoc:
Przedmiotem zakupu była książka, a dotarła do Ciebie płyta DVD.
Przedmiotem zakupu był towar nowy, a dotarł do Ciebie używany.
Zamówiono trzy przedmioty, a dotarły tylko dwa.
Zakupiony towar został uszkodzony podczas dostawy.
W dostarczonym przedmiocie brakuje istotnych części (o czym sprzedawca Cię nie poinformował).
Zakupiono oryginalny produkt, a dotarła do Ciebie podróbka.

Zasady  

PayPal może nie objąć Cię ochroną w następujących przypadkach gdy: 
Przedmiot został przez sprzedającego prawidłowo opisany, ale nie jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami.
Nie udało Ci się zgłosić sporu przed upływem 180 dni od daty zakupu.
Twoje konto budzi zastrzeżenia wg PayPala.

Co nie podlega ochronie?

Program ochrony kupujących PayPal nie obejmuje następujących zakupów:
  • Nieruchomości
  • Pojazdy motorowe i maszyny przemysłowe
  • Znacząco niezgodne z opisem przedmioty wykonane na zamówienie
  • Ekwiwalenty gotówki, np. bony upominkowe i karty przedpłacone
  • Towary niezgodne z naszymi zasadami
  • Przedmioty zakupione osobiście (nie przez Internet)
  • Pieniądze przesłane rodzinie lub znajomym
  • Spory zgłoszone po upływie 180 dni od daty zakupu w przypadku nieotrzymanych przedmiotów oraz towarów znacząco niezgodnych z opisem
  • Przedmioty noszące ślady normalnego zużycia oraz przedmioty prawidłowo opisane przez sprzedającego.
Firma PayPal nie może Ci pomóc w przypadku zgłaszania lub dochodzenia roszczeń gwarancyjnych u sprzedającego lub u producenta towaru. Program ochrony kupujących PayPal nie ma również zastosowania w przypadku problemów związanych z brakiem gwarancji lub materiałów rejestracyjnych dotyczących produktu. Ochrona jest ograniczona wyłącznie do samego przedmiotu.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Umową z Użytkownikiem PayPal.